Početak
U proseku jedan čovek dnevno primi do 1600 poruka od koji 80% registruje, a samo 12% izazove neku reakciju. Savremeni potrošač je prezasićen promocionim porukama, što otežava proboj reklame u svest istog. Da bi neka promociona poruka, bilo u vidu televizijske reklame, bilborda, postera, flajera ili sl., došla do potrošača ona mora da bude zanimljiva, privlačna i pre svega interesantna. Potrebno je da se svakodnevne stvari prikažu na neobičan nacin. Tako mi je nedavno Telenorova reklama za dopunu od 333 dinara skrenula pažnju. Reklama je super odradjena! Inace su Telenorove reklame tako koncipirane da kad se reklama završi natera te da malo porazmisliš o onome što si video, a to je već pokazatelj da je reklama kvalitetna i inspirativna.Pošto nisam uspeo da nađem tu reklamu,evo druge...
Takodje me je oduševila reklama za Minakvu life koja je kako sam čuo pobedila na ovogodišnjoj noći reklamoždera.
Reklamu možete pogledati na
Još jedna reklama iz njihove promocije mi je privukla pažnju.
Uživajte!
reklame izbegavam. u svim medijima.
jer sve liče na šarene laže. a to ne volim.
Prijatno!
Autor domacica — 24 Dec 2008, 18:05
Reklame su reklame...I o tome ne treba mnogo diskutovati...Ali poenta svih reklama je da treba otici na kolokvijum...I tako...
Autor Doktor — 25 Dec 2008, 11:25
Ja volim da pogledam dobru reklamu, i volim i da mi privuce paznju, desava mi se da me natera da cesto razmisljam o njoj. A volim i kad se u njoj nudi nesto povoljno, to me posebno obraduje...
Autor medicinska sestra — 25 Dec 2008, 13:53
Jao,Vi ste tako divni i tako lepo pisete,da stvarno vredi citati Vase blogove.Samo tako nastavite.Imate moju punu podrsku.
Autor Vasa blogovka — 25 Dec 2008, 14:02